Skip to main content

Koraki do uspešnejšega učenja doma

Dragi starši!

Znašli ste se v izrednih okoliščinah – otroci so doma in delo za šolo se seveda nadaljuje tudi v domačem okolju. Nalog je veliko, okolje pa je povsem drugačno od šolskega. To lahko predstavlja nekatere težave tudi za otroke. Težko jih je motivirati, težko je narediti spodbudno učno okolje. Verjamemo, da je marsikdo izmed vas obupan in težko najde rešitev za novonastalo situacijo. Zato vam v pomoč pošiljamo par navodil, ki vam lahko pomagajo pri obvladovanju trenutnih razmer.
1. NAJBOLJ POMEMBNA JE DOBRA ORGANIZACIJA!

Dan je v resnici zdaj prost in obveznosti lahko delamo po lastnem urniku, kamor lahko dodamo vse obveznosti in prostočasne dejavnosti.

2. POSTAVIMO SI RUTINO!

Pomembno je, da vzpostavimo novo rutino in zapolnimo dan, saj se bomo tako vsi skupaj počutili bolj varne. Predlagamo vam, da si pripravite DRUŽINSKI urnik in ŠOLSKI urnik za otroke. Pomembno je, da urnik sestavite skupaj z otroki. Vprašajte jih, kaj bi (razen dela za šolo) radi počeli. Ko je urnik enkrat sestavljen, je pomembno, da se ga vsi skupaj zares držite.

3. MOTIVACIJA!

Pogovorite se z otrokom. Kaj rad počne? Morda si za opravljene naloge zasluži ogled najljubše serije, risanke... Morda otroku za nagrado obljubite večer družabnih iger? Ali pripravo najljubše jedi? 



4. UPORABLJAJTE INTERNET!

Internet je poln idej za aktivnosti za otroke, poln informativne vsebine, kvizov, poučnih iger in napotkov, kako se organizirati v tem kriznem času. Prav tako številni muzeji nudijo brezplačne virtualne obiske (eno popoldne se vsi skupaj lahko sprehodite po pariškem Louvre-u), gledališča nudijo on-line predstave, veliko je brezplačnih filmov, virtualnih sprehodov po evropskih mestih...

5. POGOVORITE SE Z OTROKI!

Razložite jim, kaj se dogaja, kaj so trenutne okoliščine. Povejte jim, da je za čim boljše obvladovanje trenutne krize potrebno sodelovanje vseh članov, medsebojna podpora, poslušanje in pomoč drug drugemu.

PRIMER OKVIRNEGA URNIKA:

DOBRO JUTRO
Kratka telovadba in skupen zajtrk
DOPOLDAN
Šolski otroci – delo za šolo
Predšolski otroci – branje knjigic, ogled risanke in pogovor o risanki, ustvarjanje, eksperimenti
DOBER DAN
Skupno kosilo (lahko ga tudi pripravite skupaj)
POPOLDAN
Čas za igro, ustvarjanje, zabavne aktivnosti
Hišna opravila
Branje
Pogovori (online, družinski, pisanje pisem…)
Po potrebi – dodatno delo za šolo
Prosti čas – ples, telovadba, ustvarjanje, sprehodi, urejanju foto albumov, glasbeni hobiji...
DOBER VEČER
Skupna večerja (lahko jo tudi pripravite skupaj)
ZVEČER
Skupen večer ob filmu, risanki, igranje družabnih iger, večerno branje

Priprava na spanje

6. ŠOLSKI URNIK!

Ob pripravi šolskih urnikov, naj vam bo v pomoč otrokov obstoječi urnik ter navodila in naloge, ki prihajajo s strani šole. Urnike organizirajte tako, da bodo čim bolj podobni urnikom v šoli. Po vsakih 45 minutah, naredite 5 minutni odmor, imejte malico (sadno, lahko malico). Če je otrokom preveč naporno, se lahko po opravljeni nalogi malo poigrajo, telovadijo. Urnike sestavite skupaj z njimi, naj vam povedo, kaj bi »za nagrado«, po uspešno opravljeni nalogi, radi počeli. Če se le da, naj imajo šolski otroci svoj prostor, s čim manj motečimi dejavniki.

Želimo vam uspešno delo ;) Za več informacij, brezplačno svetovanje ali učno pomoč se lahko obrnete na nas!

Telefon: 040/760-515

Comments

Popular posts from this blog

Vaje za krepitev miselne aktivnosti I. del

Krepitev možganske oz. miselne aktivnosti je ena najpomembnejših dejavnosti človeka. V tem času, ko smo veliko doma, ne smemo pozabiti tudi na krepitev le teh. Vaje za boljši spomin in koncentracijo je priporočljivo delati vsak dan vsaj 15 minut - delate jih lahko skupaj, z otroki ali posamično. Vaje so priporočljive za vse generacije. Že po enem tednu boste opazili napredek pri zbranosti in boljši koncentraciji. Najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na zdravje naših možganov so: 1. Kisik (ki ga dobimo z dovolj rekreacije v naravi) 2. Voda (skrbi za boljši pretok kisika po telesu, odplavlja strupe) 3. Počitek in spanje (obnovitev možganskih celic) 4. Zdrava prehrana (čim več sveže zelenjave in sadja) 5. Socialna interakcija in smeh (saj sprošča hormon sreče (serotonin), ki deluje antidepresivno) - v kolikor ste sami, pokličite nekoga! Spodaj je nekaj primerov vaj za boljši spomin in koncentracijo, ki jih lahko izvajate kar sami doma in na ta način krepite možga

Vaje za krepitev miselne aktivnosti VI. del

Kljub temu, da se počasi vračamo v običajne tirnice, nismo pozabili na pomembnost urjenja vaših (in naših) možgančkov. Prav zato smo tudi ta teden za vas pripravili nov sklop vaj. Veliko zabave pri reševanju! »Trud je poplačan, le če človek ne odneha.« (Napoleon Hill)   1.VAJA: Črkarija Za vsako črko posebej, poiščite ime, državo, mesto, rastlino, žival in predmet, ki se pričnejo na določeno črko. Za malo večji izziv, se lahko pri posamezni črki omejite na 1 minuto. Poskušajte biti čimbolj izvirni.   ČRKA IME DRŽAVA MESTO RASTLINA ŽIVAL PREDMET H             A             M             R               2. VAJA: Računanje Poskušajte izračun

Tradicionalne šege in navade za Veliko noč v Sloveniji

"Ni važno ali ste sami ali v skupini, imate manj ali več jedi in velikonočnih dobrot in ste v karanteni... Kdo pravi, da si ne bi polepšali mize in dneva? Ni potrebno veliko, saj bo že vejica zelenja ali regratov cvet popestril vaš dom.", je povedala naša Taja T. Berk iz Grosupljega . VIR: http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2015/03/easter1.jpg ❓ ALI STE VEDELI >> Že prejšnjo, pravimo cvetno nedeljo, je verjetno marsikdo okrasil svoj dom z zelenjem, oljčnimi vejicami ali butaricami. Ta običaj izvira že iz časa pred krščanstvom - na tak način so ljudje nekoč namreč počastili prihod boginje pomladi in plodnosti, Vesne .  V Sloveniji je cvetna nedelja v resnici zelo stara šega - ljudje so rastlinje blagoslovili, poleg tega, da je to krasilo njihov dom, in počastilo prihod božjega sina, naj bi jih velikonočno rastlinje tudi varovalo pred strelo in drugimi naravnimi nesrečami. >> Praznik Velike noči lahko praznujemo od 22. marca do 25. aprila, k